Dorwest - naravna prehranska dopolnila

Domov  . O nas  .  Trgovine  .  Povezave

 
 


 Naša ponudba  


ZA ZDRAVJE PSOV in MAČK

VSE ZA NEGO

KOMPLETI IZDELKOV

AKCIJA


 Problemi in rešitve NOVO



Koža in dlaka



Motnje prehranjevanja



Problemi z gibanjem



Problemi urinalnega sistema



Problemi prebavnega sistema



Gonitev, brejost in kotenje



Ustna votlina



Prestrašenost / hiperaktivnost



Ostali problemi

 

 Novice


 Prijava
Up.ime:
Geslo:
Pozabljeno geslo?



> Navodila za naročanje

> Mediji o nas

> Arhiv novic

> Pogoji poslovanja


  
 

 

 

 

POGOJI POSLOVANJA

Da lahko naročite izdelke se morate prijaviti z uporabniškim imenom in geslom, ki jih sami določite.

 

NAVODILA ZA NAROČANJE IZDELKOV

 

Najprej izberite izdelek, ki ga želite naročiti (lahko brez predhodne prijave, razen če že poznate postopek).

Nato izberite željeno pakiranje (npr. 100 ali 200 tablet, če je ta izbor možen) in izdelek dodajte V košarico!

Zatem se vam odpre vaša košarica - kjer lahko spreminjate število kosov (hkrati se vam spremeni tudi skupni znesek naročila).
 

Če si premislite glede izdelka - da ga ne želite, lahko pod količino vpišete 0 in se izdelek avtomatično izbriše iz vaše košarice.

Če pa želite naročiti še kakšen izdelek kliknite Nadaljuj z nakupovanjem in  izberite še ostale izdelke.

Ko končate z izborom, kliknite K blagajni in tu se vpišete ALI že s svojim uporabniškim imenom ali pa vpišite podatke kot nov uporabnik in nadaljujete z nakupom.

Pri načinu plačila lahko izbirate med Po povzetju ali Po predračunu (nakazilo).

Upam da vam naročanje ne bo delalo preglavic. Lahko nas pa tudi pokličete ali pošljete vaše naročilo enostavno na naš elektronski naslov.

 

NAČIN PLAČILA:

Ob naročilu Dorwest izdelkov, vam nudimo dva načina plačila:

-  z gotovino (oz. odkupnino) ob prevzemu paketa

 - z nakazilom zneska naročila za naš račun (ob predhodni izdaji predračuna).

Ob izbiri plačila z nakazilom, vam najprej pošljemo predračun v katerega vključimo tudi stroške poštnine. Po prejemu nakazila vam pošljemo paket preko Pošte Slovenije.

 

CENE IZDELKOV:

Cene izdelkov veljajo takšne kot so navedene ob posameznem izdelku. Ob možni spremembi cen, vas bomo na to prej opozorili. Vse cene vsebujejo DDV. Cene se spremenijo ob posebnih akcijah na katere vas posebej opozorimo.
 

 

DOSTAVA NAROČENEGA:

Naročene izdelke poskušamo v najkrajšem možnem času obdelati in oddati na Pošto Slovenije.  Potrdilo naročila lahko vidite tudi ob prijavi kot uporabnik in spremljate stanje vašega naročilo, hkrati pa vas tudi po elektronski pošti obvestimo, da smo prejeli vaše naročilo in kdaj bo paket odposlan. Dostavo opravimo s pomočjo paketne dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan, od dneva oddaje. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzameš na najbližji pošti.


STROŠKI DOSTAVE:

STROŠKI POŠTNINE ob naročilu izdelkov, ki vključujejo odkupnino in so izračunane po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

 
 do 20g  2,16 €
 od 20g do 100g           2,28 €
 od 100g do 250g         2,75 €
 od 250g do 500g         3,77 €
 nad 500g je poslovni paket do 2 kg       4,74 €

 Ob izbiri plačila po predračunu vam zaračunamo le stroške poštnine (brez odkupnine).       

 od 20g do 100g  
 1,12 €
 od 100g do 250g    
 1,53 €
 od 250g do 500g 
 2,54 €
                                                                  

Ob enkratnem naročilu nad 40€ vam poštnine ne bomo zaračunali.

Če zaradi kakršnih koli razlogov kupec v času dostave in v času ko paket čaka na najbližji Pošti, paketa ne more prevzeti in ga še vseeno želi prejeti, vam ga lahko ponovno pošljemo, hkrati pa vam tudi ponovno zaračunamo stroške pošiljanja.
 

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) prodajalca najkasneje v 14 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago. Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o vračilu blaga. Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.
 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket prineseš na najbližjo pošto v enakem stanju, kot si ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolniš reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV:

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


NULTA - izdelava spletnih strani Vse pravice pridržane - ADMIN

  Domov   |   O nas   |   Trgovine   |   Povezave   |   Sitemap